Nem végleges változat!
2005-tól és 2008 első feléig a Lola által tervezett és épített autót használták a versenysorozatban Zytek erőforrással. Erről nem írnék, ez már a múlt. A 2008/09-es szezonra, immár a Ferrari tervezett versenygépeket. Az átalakított Forma-1-es F2004-et először 2008 július 22-én mutatták be.
Paraméterek:
Súly: 720 kg, pilótával, üzemanyag nélkül
Kerék felfüggesztés: Double wishbone with pushrod operated coil over damper units. Adjustable ride height, cambers and toe
Kipörgésgátló: Multi adjustable, quick change front and rear roll bars
Alváz: Carbon fibre skins, aluminium honeycomb core. Tested to meet all applicable FIA crash safety standards
Karosszéria: Light weight composite bodywork
Sebességváltó: Six-speed longitudinal sequential. Gear selection via a Magneti Marelli paddle shift system
Kormány: 280mm diameter carbon, with mounted LCD dash
Instrumentation and display: Magneti Marelli mounted display unitMulti-channel logging facility for engineering analyse
Biztonsági öv: FIA approved SABELT six-point safety harness
Üzemanyagtartály: ATL fuel cell approximately 150-litres capacity and designed to take up to 50 per cent ethanol
Kuplung: AP three-plate carbon/carbon with steel hub
Kerekek: Michelin control slick and treaded wet tyresMichelin control slick and treaded wet tyresMichelin control slick and treaded wet tyres
Motor paraméterek:
Konfiguráció: V8
Henger űrtartalom: 4500 ccm
Szélesség: 666,5 mm
Magasság: 446 mm
Hosszúság: 569 mm
Súly: 160 kg
Nyomaték: max 550 Nm
Teljesítmény: max 600 LE (448 Kw)